Ai nevoie de ajutor ca să-ți configurezi contul, să-ți verifici scorul FICO sau ai nevoie de suport în ceea ce privește transferurile instant?
Pentru orice întrebări sau asistență, suntem disponibili de Luni până Vineri, între orele 09:00 și 17:00 la adresa de email suport@volt.ro
Simplu. 1. Intră în contul tău din aplicație și selectează Invită-ți prietenii. Apasă Invită din dreptul persoanei pe care vrei s-o inviți, din lista ta de contacte. Prietenul tău va primi instant un SMS cu un link personalizat de instalare a aplicației.2. Intră în contul tău din aplicație și selectează Invită-ți prietenii. Alege Whatsapp sau Messenger pentru a selecta prietenii pe care vrei să-i inviți pe aceste canale. Sau apasă Copiază link și trimite link-ul de instalare a aplicației pe oricare altă platformă de socializare.
Odată ce un prieten și-a instalat aplicația prin link-ul trimis de tine și își va verifica scorul, vei primi o notificare care te va anunța că persoana respectivă este acum în Volt. Apasă pe notificare și deschide direct fereastra prin care inițiezi chat-ul cu persoana respectivă sau prin care îi poți transfera deja bani.
Cel mai probabil, prietenii invitați fie nu și-au instalat Volt, fie l-au instalat, însă nu și-au aflat și scorul. Ia legătura cu ei și asigură-te că și-au interogat și scorul după ce au instalat aplicația.Se poate întâmpla, în unele cazuri, ca o persoană să nu-și poată afla scorul, din diverse motive. Fie nu au încă un istoric de creditare pentru că sunt prea tinere, fie este necesar să-și actualizeze datele la Biroul de Credit. În cazul din urmă, datele pot fi actualizate foarte simplu, direct pe site-ul Biroului de Credit sau luând legătura cu banca emitentă a ultimului credit.
Scorul FICO, cunoscut și drept scorul de credit, sau scorul de la Biroul de Credit, este un număr între 300 și 850 care reflectă comportamentul și istoricul tău creditar. Instituțiile financiare bancare și nebancare iau în considerare cu prioritate acest număr în decizia lor de a acorda sau nu un credit. În plus, scorul tău de credit joacă un rol important și în ceea ce privește calitatea creditului obținut, precum și în ceea ce ține de dobânzile aferente.Scorul FICO este calculat printr-un algoritm care ia în calcul 5 indicatori: istoricul de plăți, gradul de îndatorare, tipul de produse de creditare folosite, vechimea istoricului de credit și conturile de credit recent deschise.
Nu, vizualizarea scorului FICO din Volt nu este contorizată drept interogare la Biroul de Credit. Prin urmare, scorul tău nu va fi afectat de o simplă interogare în Volt. Îl poți verifica liniștit/ă, de câte ori vrei tu.
Scorul se actualizează automat, conform planului tău din luna respectivă, după cum urmează:
În plus, poți face oricând verificări plătite ale scorului tău.
Da, o poți dezactiva oricând din Setări / Detalii / Contul meu / Profilul meu. De reținut, ștergerea aplicației nu va dezactiva automat recurența interogării scorului, dacă aceasta este activă.
Pentru că vei fi mereu la curent cu sănătatea ta financiară, urmărind cum evoluează scorul tău de la o lună la alta. Poți face asta fie plătind interogările, fie obținând o interogare gratuită lunar, atunci când ai planul Volt Premium.Astfel, poți vedea imediat când scade, poți înțelege ușor de ce (parcurgând graficele specifice celor 5 indicatori) și îți poți ajusta comportamentele financiare corespunzător. În plus, poți preveni eventualele erori de raportare ale instituțiilor de creditare, astfel încât să eviți oscilațiile nejustificate.
Toate transferurile prin Volt sunt gândite astfel încât să asigure un nivel maxim de siguranță pentru toate părțile implicate. Toate transferurile sunt encriptate, iar datele tale bancare nu sunt stocate niciodată pe serverele noastre, fiind procesate prin serviciul de siguranță Romcard.
Pentru a-ți ușura procesul de înregistrare, oferim conectarea directă prin Facebook și Google. Odată ce selectezi opțiunea dorită, va trebui să-ți introduci numărul de telefon. Vei primi apoi un cod de validare prin SMS cu care vei putea finaliza înregistrarea.
În mod obișnuit, vei primi SMS-ul cu codul de validare la câteva secunde după introducerea numărului de telefon. Dacă acest lucru nu se întâmplă, selectează opțiunea “Retrimite” pentru a primi un nou cod. În situații excepționale, îți recomandăm să ieși din aplicație și să încerci din nou în câteva minute. Acestea se vor întâmpla rar și te asigurăm că lucrăm în permanență pentru a elimina orice erori.
Dacă introduci PIN-ul greșit de 3 ori la rând, va trebui să aștepți încă 20 de secunde până vei putea încerca din nou. În cazul în care nu-ți mai aduci aminte PIN-ul deloc, există soluția resetării acestuia.
În acest caz, vei primi un cod prin SMS, pe care-l poți folosi pentru a intra în aplicație. Pentru securitatea ta, această metodă va duce la ștergerea cardurilor tale din Volt. Asta înseamnă că va fi necesar apoi să le adaugi din nou în aplicație.
Da, Volt funcționează pe telefoane și tablete care oferă suport pentru Google Play și App Store, cu condiția să ai mereu ultima versiune instalată. Îți recomandăm acest lucru pentru ca tu să ai parte de o experiență optimă în aplicație - rapidă, eficientă și lipsită de erori.
Comunitatea Volt este disponibilă tuturor utilizatorilor Volt, care și-au aflat scorul și care și-au dat consimțământul să fie acolo. În Comunitatea Volt vei găsi membri din toată România, precum și utilizatorii care se regăsesc în agenda ta telefonică sau în lista ta de prieteni Facebook.Comunitatea Volt îți permite să descoperi oameni ca tine: curioși și educați financiar, care-și doresc să-și dorească viața financiară la următorul nivel. Vei putea descoperi ce scor au aceștia, precum și ce variații de scor au înregistrat.Lucrăm permanent pentru a îmbunătăți Comunitatea, iar în viitor vei putea iniția conversații și transferuri cu membrii acesteia.
Doar în situații excepționale. Volt își rezervă dreptul de a sancționa utilizatorii abuzivi prin limitarea accesului lor în Comunitate fie temporar, fie permanent - în funcție de gravitatea abuzului.Aici vorbim despre o încălcare directă a oricăror din Termenii și condițiile Comunității sau despre accesarea și părăsirea Comunității Volt în mod succesiv, într-un interval scurt de timp.
Sigur că da. Mergi la Profilul tău / Setări / Comunitatea Volt și debifează Fac parte din Comunitate. Pentru a preveni ieșirile accidentale din Comunitate, vei vedea că am adăugat și o întrebare în plus de confirmare a ieșirii tale din Comunitate.Chiar dacă părăsești Comunitatea Volt, vei avea în continuare acces la funcționalitățile de bază oferite de Volt.
Da.
Pentru a selecta informațiile pe care le partajezi cu ceilalți membri ai Comunității, poți merge la Profilul tău / Setări / Comunitatea Volt.
Acolo, poți alege care dintre următoarele Permisiuni Opționale să le activezi sau să le dezactivezi:
Nu uita că atunci când dezactivezi afișarea scorului tău, nici tu nu vei putea vedea scorul celorlalți din Comunitate.
Totodată, poți reveni oricând asupra acestor permisiuni. Chiar dacă nu îți dorești să afișezi o parte din datele obținute prin interogarea Biroului de Credit, vei putea în continuare să consulți evidențele instituției.
Nu. Modul în care am gândit Comunitatea a fost unul incluziv. Astfel, că principiul de bază este reciprocitatea. Dacă tu îți afișezi scorul, atunci îl vei putea vedea și tu pe al celorlalți. La fel și invers. Dacă tu vrei să vezi scorul celorlalți, va fi necesar ca și tu să-l publici pe-al tău.
Simplu. Trebuie doar să intri pe profilul tău și să dai click pe ‘Cardurile Mele’. Acolo vei vedea un link către rubrica ‘Adaugă Card’, unde va trebui să introduci datele cardului tău. Cardul va fi validat instant prin 3D Secure conform Directivei PSD 2. Pentru verificare, vom bloca temporar suma de 1 leu de pe cardul tău, sumă care îți va fi returnată apoi după validare
Pentru a putea iniția operațiuni în Volt, este esențial să-ți adaugi un card valid în aplicație. Asta înseamnă că:
Momentan nu. Volt lucrează doar cu carduri emise în România. Aici se încadrează inclusiv cardurile Revolut și Monese emise cu BIN-uri românești.
Marea majoritate a cardurilor Revolut/Monese sunt utilizabile în Volt. Singurele care vor fi respinse sunt cele emise cu BIN-uri străine. În cazul în care cardul tău fizic de la Revolut este emis în străinătate, poți emite gratuit un card virtual cu BIN românesc direct din aplicația Revolut. BIN-ul românesc va permite transferul rapid prin Volt
Acceptăm orice carduri de debit sau de credit emise pe numele persoanelor fizice. Dacă ai un card emis de către o entitate juridică, cum ar fi un card de business, acesta va fi respins de către aplicație. Sunt acceptate toate cardurile emise cu BIN românesc.
Nu există o limită prestabilită. Poți adăuga câte carduri ai nevoie în Volt.
Da, poți trimite bani către orice card de credit din România. Există însă situații în care transferul nu va fi instant, ci va dura în jur de 2-3 zile lucrătoare, depinzând de banca emitentă a cardului de credit. Pentru mai multe detalii te rugăm să te adresezi băncii emitente înainte de a iniția primul transfer către un card de credit.